- Допомога по сайту
- Звернення громадян
Звернення громадян
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Всі звернення подаються українською мовою!
Якщо Вам необхідно подати лист, звернення, заяву до сільської ради, зразки можна переглянути на нашому сайті, для цього перейдіть по посиланню: тут
Зразки заяв також є безпосередньо у приміщенні сільської ради у приймальні на другому поверсі.
Зареєструйте Ваше подання у 25 кабінеті (2 поверх).
Тел. відділу документообігу та контролю: (04596) 45-172
Гаряча лінія: 0800 303 171
E-mail: [email protected]
Крім того, заяви приймаються старостами сіл в адміністративних будівлях Петрівської сільської ради за місцем проживання :
у с. Старі Петрівці - вул. Князя Святослава,13. Телефон: (04596) 44-539
у с. Лютіж - вул. Вітряного, 1. Телефон: (04596) 40-615
У Вишгородській районній державній адміністрації з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян функціонує:
“Служба-05″ районна “гаряча” телефонна лінія (каб. 54 адмінбудинку)
телефон: (04596) 22-526 – робочі дні;
телефон: (04596) 22-022 – вихідні та святкові дні.
УРЯДОВА “ГАРЯЧА ЛІНІЯ”
Урядова “гаряча лінія” – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Дзвінки на урядову “гарячу” лінію 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
телефон: 1545 – працює цілодобово
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua
НОРМАТИВНА БАЗА: