Конкурс на вакантну посаду
- Головний спеціаліст сектору організаційної та інформаційної роботи.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: громадянин України, вільне володіння державною мовою, вища освіта не нижче ступеня бакалавра за відповідним напрямом професійного спрямування, досвід роботи не менш 3-х років.
На конкурс подаються наступні документи:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х6 см.;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- е-декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу громадянина України;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Заяви і документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.
З умовами конкурсу можна ознайомитись за адресою: Петрівська сільська рада, село Нові Петрівці Вишгородського району Київської області, вулиця Свято-Покровська, 171, з 8.00 до 17.00, крім вихідних днів.
Телефон для довідок (04596)45-366.
Секретар сільської ради С.О.Костюк
