Відкрита вакансія

опубліковано: 25 травня 2023 оновлено: 18 грудня 2024

Відкрита вакансія

Спеціаліст з питань цивільного захисту

На роботу у Петрівську сільську раду. 
Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.

Опис вакансії

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: громадянин України, вільне володіння державною мовою, вища освіта не нижче ступеня спеціаліста за відповідним професійним спрямуванням.

Контактний телефон: 0800 303 171. 

Умови: адреса робочого місця: вулиця Свято — Покровська, 171, село Нові Петрівці, Вишгородський район, Київська область.

Графік роботи з 8.00 до 17.15 (п'ятниця до 16.00) субота, неділя — вихідний. Повний соцпакет.

Обов’язки: Забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення Петрівської громади від надзвичайних ситуацій, виконання заходів щодо запобігання цим ситуаціям та реагування на них, ліквідацію їх наслідків, а саме:

  • Координація діяльності територіальної підсистеми єдиної державної системи запобігання надзвичайним ситуаціям. 
  • Розробка і реалізація заходів щодо підвищення готовності органів управління і цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та на особливий період.
  • Забезпечення сталого функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи.
  • Здійснює інформаційного забезпечення у сфері цивільного захисту населення громади від надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, впровадження сучасних інформаційних технології та банку даних з питань захисту населення.
  • Організація розробки і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту населення і території громади від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню і реагування на них.                                                                                                                    
  • Подання пропозицій до проектів програм і прогнозів щодо вдосконалення системи цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та виконання затверджених програм.
  • Розробка і реалізація заходів щодо участі органів управління і сил цивільного захисту у виконанні завдань територіальної оборони.
  • Розробка заходів щодо проведення тимчасового відселення та евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій, можливих бойових дій в особливий період.
  • Подання пропозиції щодо включення до проекту бюджету сільської ради витрат на розвиток та функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи, забезпечення цільового використання виділених бюджетних коштів.
  • Визначення в межах своєї компетенції рівня надзвичайної ситуації, забезпечення оперативного і повного інформування відповідні керуючі органи  про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації і про хід її ліквідації.
  • Організація роботи, пов’язаної з ліквідацією надзвичайних ситуацій, контроль, у межах своєї компетенції, готовності органів управління і сил цивільного захисту до дій за призначенням.
  • Відповідно до законодавства здійснює державний нагляд і контроль за виконанням вимог цивільного захисту населення і техногенної безпеки, заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, за станом готовності сил і засобів цивільного захисту до проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайної ситуації на території громади.
  • участь у проведенні державної експертизи містобудівної документації та проектів будівництва техногенно-небезпечних об’єктів у частині додержання вимог цивільного захисту населення і техногенної безпеки.
  • Координація діяльності виконавчих органів сільської ради, служб цивільного захисту підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування щодо пошуку і рятування людей, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. 
  • Формування обсягів замовлень на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління і сил  цивільного захисту  громади.
  • Здійснення відповідно до закону комплексної перевірки стану цивільного захисту.
  • Організація та здійснення через засоби масової інформації інформування населення щодо законодавства з питань дотримання вимог захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, заходів, які вживаються органами виконавчої влади для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та іншої інформації, пов’язаної з правовим навчанням та пропагандою знань щодо запобігання надзвичайним ситуаціям.

Інформація про строковість призначення на посаду: на період дії воєнного стану та до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства (не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)

Перелік документів, які необхідно подати для участі у доборі на посаду в орган місцевого самоврядування в період дії воєнного стану:

  • заява щодо намірів зайняття посади;
  • особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
  • копію документа, який посвідчує особу громадянина України;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • трудова книжка (за наявності);
  • копію військового квитка (для військовозобов'язаних).