Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
Інформаційна картка адміністративної послуги
Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення)
меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
(назва адміністративної послуги)
ПЕТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Відділ з питань архітектури та земельних відносин Петрівської сільської ради |
|
1 |
Місцезнаходження |
вул. Свято-Покровська, 171, с. Нові Петрівці, Вишгородський район, Київська область |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
понеділок, вівторок, середа, четвер з 8.00год. до 17.15 год п’ятниця з 8.00год. до 16.00год. Часи прийому суб’єктів звернень : - понеділок , середа: з 09.00 год. до 12.00 год. |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт |
(04596) 46 086 0800303171 e-mail: [email protected] веб-сайт: https://novipetrivtsi-rada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про адміністративні послуги». Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні». ст.ст. 12, 25, 80, 81, 92, 93, 116, 118, 121, 123, 124, 125, 126 Земельного Кодексу України. ст.ст. 25, 55 Закону України «Про землеустрій». Закон України № 2498 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні». Закон України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)». Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про Державний земельний кадастр». |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
7 |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення заявника про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі |
9 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява з зазначенням місця розташування земельної ділянки, її цільового призначення та площі. 2. Для фізичної особи – копія паспорта, копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, національний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє. 3. Для юридичної особи та фізичної особи – підприємця – копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, копія паспорту та копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків керівника, наказ про призначення керівника. 4.1. Власникам/користувачам житлових будинків або інших будівель і споруд: 4.1.1 Копії документів, що посвідчують право власності на будівлі та споруди розташовані на вказаній у заяві земельній ділянці. 4.1.2. Копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. 4.1.3. Копія технічного паспорта на будівлі і споруди, розташовані на вказаній у заяві земельній ділянці.
4.1.4. Юридичним особам: Документ, що підтверджує право користування земельною ділянкою (державний акт на право постійного користування)
4.2. Власникам земельної частки (паю) 4.2.1. Копія сертифікату на право на земельну частку (пай)
|
10 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи подаються суб’єктом звернення особисто або надсилаються поштою, уповноваженим представником. |
11 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається безоплатно. |
12 |
Строк надання адміністративної послуги |
На протязі 10 робочих днів після проведення чергової сесії сільської ради. У разі відмови - протягом 3 робочих днів надається вмотивована письмова відповідь з дня розгляду звернення на постійній комісії. |
13 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання суб’єктом звернення неповного пакета документів. 2. Виявлення в документах виправлень, недостовірних відомостей, або розбіжностей. 3. Невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів та прийнятих, відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації. 4. Невідповідність документів, що посвідчують право власності на будівлі та споруди вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення сесії про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), для передачі у власність або у користування. |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Рішення сесії видається особі, яка подала заяву, або довіреній особі за довіреністю, оформленою належним чином |
16 |
Примітка |
При зверненні до адміністратора пред’являється документ, що засвідчує особу суб’єкта звернення та довіреність, якщо заявник діє в інтересах іншої особи |